Subject: Kütusehoidlate ja -tanklate andmed tsiviiltoetuse registrisse - kontaktisik
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 09:33:53 +0300

Tere

Soovime jõuda andmevahetuslepinguni, et saada tsiviiltoetuse registrisse
(TTR) kütusehoidlate ja -tanklate andmed.

TTR põhimääruse ( <https://www.riigiteataja.ee/akt/126082022025>
https://www.riigiteataja.ee/akt/126082022025 ) §13 järgi kantakse TTR’i
kütusehoidlate ja -tanklate andmed (andmete koosseisud on punktidena
loetletud).

TTRi vastutav ja volitatud töötleja on Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus
ja teenuse osutaja on Küberväejuhatus.

Palun esitada kontaktisik, kellega saab andmete koosseisu, formaadi ja
muude lepingu tingimuste osas edasised tegevusplaanid paika seada.

Lugupidamisega

Mart Rosin

Projektijuht

Küberväejuhatus

Info- ja kommunikatsioonitehnoloogia keskus

Teenuste arendamise grupp

Mob: 56668165

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.